System do leasingu pojazdów online

Gotowy system do wdrożenia z możliwością dopasowania do Twoich potrzeb.

MINT ONLINE RENTAL SYSTEM

Aplikacja, która w szybki sposób umożliwia wdrożenie w firmie oferty leasingowej wraz z procesem koszykowym, scoringiem i podpisaniem umowy on-line.

Rezultat wdrożenia automatyzacji i robotyzacji procesów.

10-14 dni

Dotychczasowy czas zawarcia umowy leasing/wynajem

7 dni

Czas zawarcia umowy leasing/wynajem 2018

Plan

na 2020 rok

1 dzień

Czas zawarcia umowy leasing/wynajem

Potrzeba Klienta

Na rynku brakowało zautomatyzowanego procesu sprzedaży dowolnych produktów i usług dla klientów B2B w formie wynajmu długoterminowego bądź leasingu procedowanych w pełni on-line.

Poddając analizie oraz obserwacji procesy wynajmu i leasingu samochodów, doszliśmy do wniosku, że proces ofertowania i zawierania umowy można znacznie uprościć oraz skrócić. W efekcie ograniczyłoby to pracę przeciętnego MŚP oraz wyeliminowało działania, które okazują się niekonieczne. Mając bogate doświadczenie w pracy nad procesem scoringowym i podpisywaniem umów on-line, wiedzieliśmy, jak skrócić proces kompletowania obligatoryjnych dokumentów i na jakich mechanizmach oprzeć weryfikację klienta.

Firmy leasingowe są zazwyczaj przeciążone procesowaniem leadów sprzedażowych przy użyciu ofert w PDF i kalkulacji w Excelu przesyłanych mailem i generowanych ręcznie przez handlowców. Wychodząc im naprzeciw, Mint Software stworzył system, który odciąża pracowników i przyspiesza całą procedurę zakupu, leasingu i wynajmu.

Zadania i cele

Zrealizowanie prostego, intuicyjnego projektu aplikacji dla leasingu/ wynajmu produktów i usług zgodnego z aktualnym stanem badań UX

Skrócenie procesu zawierania umów leasingu/ wynajmu do minimum

Umożliwienie zawarcia umowy z każdego miejsca, o każdej porze, w pełni on-line [w trakcie realizacji]

Zastosowane rozwiązanie

Współpracując z zespołem doświadczonych badaczy UX i po analizie wielu różnych rozwiązań, uzyskaliśmy wiedzę, jak maksymalnie uprościć proces sprzedaży, umów leasingu i wynajmu, a platformę uczynić w pełni intuicyjną.

Postawiliśmy głównie na high availability; dzięki temu aplikacja jest w pełni skalowalna i odporna na zwiększony ruch.  Podzielona została na aplikację serwującą oferty oraz aplikację nimi zarządzającą, gdzie uaktualniane są asynchronicznie oferty.

Dzięki wdrożeniu aplikacji w oparciu o infrastrukturę klastrów dockera zarządzanych przez docker swarm uzyskaliśmy zbalansowane środowisko, w pełni skalowalne i odporne na awarie. Zastosowane technologie Node.js oraz MongoDB pozwoliły nam maksymalnie skrócić czas odpowiedzi oraz zmaksymalizować ilość obsługiwanych requestów.

Zastosowana na części frontendowej technologia React.js pozwoliła nam zmaksymalizować pozytywny odbiór katalogu produktów oraz zminimalizować do zera przeładowania strony w trakcie przeglądania oferty, w tym na urządzeniach mobilnych.

Dodatkowo, zintegrowany system CRM (OroCRM) pozwala na płynną obsługę leadów i przekształcanie ich w szanse sprzedaży wraz z wszystkimi wybranymi parametrami oferty. Zastosowanie S4 z oferty AWS pozwoliło na maksymalne wykorzystanie potencjału serwerowego, dzięki czemu zdjęcia i pliki serwowane są z maksymalną szybkością i niezawodnością z zewnętrznej infrastruktury serwerowej CDN.

Kolejnym etapem wdrożenia będzie pełna integracja procesu ryzyka; mamy przekonanie, że proces ten można skrócić nawet do 5 minut.

Funkcjonalności systemu

Pozyskiwanie leadów online

Wdrożona strategia Omnichannel

Zintegrowany system CRM

Zaawansowany Panel Administracyjny

Zaawansowana analiza ruchu online wraz ze śledzeniem źródeł konwersji

Możliwe funkcjonalności

Procedowanie leadów online do etapu podpisania umowy

Weryfikacja tożsamości klienta online

Pobieranie zgody na BIK

Integracja z BIK, Bisnode, KRS, CEiDG, giełdami wierzytelności, rejestrami długów

Analiza ryzyka zgodnie z procesem scoringowym finansującego

Kalkulacja leasingu lub wynajmu (obsługa RV – Eurotax)

Integracja ze stockiem samochodów

Obsługa zewnętrznych konfiguracji samochodów

Korzyści z wdrożenia

Gotowa aplikacja pod dedykowane rozwiązania, która umożliwia prezentację oraz przeprowadzenie pełnego procesu sprzedaży bądź wynajmu produktu lub usługi

Szybkie porównanie produktów i intuicyjny proces wyboru

Może posłużyć każdemu przedsiębiorcy, który ma zestandaryzowane i popularne usługi oraz produkty

Posiada możliwość konfiguracji dowolnego produktu oraz usługi, weryfikację tożsamości nabywcy lub wynajmującego oraz ocenę zdolności kredytowej

Referencje od naszego klienta

Jakub Holewa, Wiceprezes Pragma Faktoring SA

Automatyzacja procesu zmniejszyła znacznie koszty obsługi leadów sprzedażowych. Ponadto, klienci mogą dzięki niej uzyskać dostęp do nowego kanału sprzedaży on-line.

Co możemy zrobić dla Ciebie ?

Masz pomysł, działający system, a może potrzebujesz dedykowanego oprogramowania bądź automatyzacji i robotyzacji procesów?

Skontaktuj się z nami już teraz.

Jesteśmy dla Ciebie

Jesteśmy dla Ciebie

+48 608 007 200

Wyślij nam maila

Wyślij nam maila

biuro@mintsoftware.pl

Poniedziałek - Piątek

Poniedziałek - Piątek

8:00 – 19:00

Mint Software

Mint Software

ul. Jasnogórska 23
31-358 Kraków

Powiedz nam jak możemy Ci pomóc ?


Odpowiemy do 24h

Na adres email bądź telefon jaki podałeś w formularzu.

Skontaktujemy się z Tobą

Rozmowa pomaga w wyznaczeniu celów projektu. Nasi specjaliści doradzą i wysłuchają Twoich potrzeb. Skontaktujemy się z Tobą, aby omówić szczegóły projektu.

Doradzimy i wycenimy

Dbamy o jakość, skalowalność oraz zgodność z wzorcami inżynierii oprogramowania. Podejście biznesowe do projektu to nasza codzienność.