Automatyzacja procesów rachunkowych i księgowych

Korzyści płynące z automatyzacji zadań:

przyspieszenie procesów finansowo-księgowych zachodzących w Twojej firmie

redukcja kosztów nawet do 25%

redukcja czasu przeznaczanego na powtarzalne zadania nawet o 75%

wszystko dzieje się szybciej i sprawniej, co wywiera pozytywny wpływ na wizerunek Twojej firmy

zminimalizowanie ryzyka wystąpienia błędu

szybka adaptacja do zachodzących na rynku zmian

większy komfort pracy

możliwość skoncentrowania się na rozwijaniu swojego biznesu

oddelegowanie pracowników do bardziej wymagających zadań

Dlaczego

  • jesteśmy software house’em wyspecjalizowanym w tworzeniu systemów dla branży FinTech: łączymy umiejętności technologiczne z wiedzą z zakresu finansów, rozwijania biznesu i prowadzenia księgowości, dzięki czemu zapewniamy odpowiednio zaprojektowane rozwiązania,
  • nasze rozwiązania są spersonalizowane, tzn. powstają z myślą o Tobie, dzięki czemu są dopasowane do Twoich konkretnych potrzeb – to TY decydujesz, co chcesz zautomatyzować,
  • nie narażamy Cię na dodatkowe koszty, ponieważ skupiamy się na rozwiązaniu zdefiniowanych przez Ciebie problemów,
  • na rynku bez trudu znajdziesz gotowe systemy automatyzujące całe procesy finansowo-księgowe – my oferujemy Ci zarówno gotowe produkty, na przykład ListaPodatnikow.pl, jak i zapewniamy automatyzację wskazanych przez Ciebie procesów.

Co możemy dla Ciebie zautomatyzować?

księgowanie faktur

wprowadzanie danych księgowych

kontrolę poprawności dokumentów i transakcji

podpisywanie umów online

decyzję kredytową

weryfikowanie przelewów na “białej liście`` podatników VAT

pozyskiwanie leadów

rozliczanie wynagrodzeń i umów czy wysyłkę należności za faktury

wprowadzanie danych z papierowych dokumentów do systemu przy pomocy OCR

wysyłanie dokumentów – do urzędów lub klientów

rozliczanie przelewów i płatności

naliczanie opłat i prowizji

generowanie umów i dokumentów księgowych

wysyłanie raportów

walidację dokumentów

weryfikację kontrahentów

procesy windykacyjne

monitoring płatności

analizę ryzyka

scoring

Przykładowe narzędzia

Wprowadzanie danych z papierowych dokumentów do systemu

Po zeskanowaniu papierowego dokumentu (np. faktury lub umowy) dane w nim zawarte są sczytywane za pomocą funkcji OCR. Następnie program automatycznie weryfikuje informacje widniejące na dokumencie, porównując do tych  znajdujących się już w systemie. Dane są zapisywane w systemach ERP, CRM lub SAP z opcją weryfikacji automatycznej lub manualnej.

Weryfikacja kontrahentów

Potrzebne do weryfikacji kontrahenta dane uzyskujemy z kilkunastu niezależnych źródeł: zarówno z baz ogólnodostępnych (CEiDG, KRS, KNF), jak i wywiadowni gospodarczych, ubezpieczycieli, BIK czy giełd długów i wierzytelności. Na podstawie zebranych danych robot może później opracować wskaźnik ryzyka.

Procesy windykacyjne i monitoring płatności

Program  monitoruje termin płatności widniejący na fakturach,  przesyłając w odpowiednich odstępach czasu przypomnienia do klientów w postaci SMS, e-maili, voice calli.  W razie upływu terminu płatności, narzędzie automatycznie generuje i dostarcza wezwania do zapłaty i kolejne ponaglenia, również w postaci listów poleconych. W przypadku, gdy dłużnik, pomimo otrzymanych upomnień, nadal zwleka z uregulowaniem należności, program przekazuje sprawę do firmy windykacyjnej.

Weryfikowanie przelewów na ”białej liście” podatników VAT

Uruchomienie przez Ministerstwo Finansów tzw. „białej listy” podatników VAT nałożyło na wszystkich przedsiębiorców wymóg każdorazowego sprawdzania przy wykonywanym przelewie, czy numer rachunku bankowego beneficjenta jest zgodny z numerem zgłoszonym w wykazie  podatników VAT Ministerstwa Finansów. Możemy zautomatyzować dla Ciebie proces weryfikowania przelewów: tylko u nas program sprawdzi całą paczkę przelewów i zweryfikuje, czy podane rachunki bankowe są zgodne z “białą listą”, zanim do banku zostanie zaimportowana paczka przelewów.

Efekty wdrożenia automatyzacji procesów finansowo-księgowych.

system faktoringowy dla PRAGMA FAKTORING S.A.

328

Liczba klientów 1-3 Q 2016

840

Liczba klientów 1-3 Q 2019

36 000

ilość sfinansowanych faktur w 2016 roku

154 000

ilość sfinansowanych faktur w 1-3 Q 2019 roku

automatyzacja i robotyzacja księgowań dla LeaseLink.pl

790

podpisanych nowych umów w 2016 roku

15 000

podpisanych nowych umów w 2018 roku

5 MLN ZŁ

wartość pozyskanego biznesu w 2016 roku

67 MLN ZŁ

wartość pozyskanego biznesu w 2018 roku

37 000

zrealizowanych faktur w 2016 roku

155 000

zrealizowanych faktur w 2018 roku

system do weryfikacji informacji gospodarczych i scoringowej oceny kontrahenta dla PRAGMA FAKTORING S.A.

6 GODZIN

czas trwania weryfikacji nowego klienta w 2016 roku

1 MINUTA

czas trwania weryfikacji 1 klienta w 2018 roku

270

aktywnych klientów w 2016 roku

698

aktywnych klientów w 2018 roku

Co możemy zrobić dla Ciebie ?

Masz pomysł, działający system, a może potrzebujesz dedykowanego oprogramowania bądź automatyzacji i robotyzacji procesów?

Skontaktuj się z nami już teraz.

Jesteśmy dla Ciebie

Jesteśmy dla Ciebie

+48 604 341 523

Wyślij nam maila

Wyślij nam maila

biuro@mintsoftware.pl

Poniedziałek - Piątek

Poniedziałek - Piątek

8:00 – 19:00

Mint Software

Mint Software

ul. Jasnogórska 23
31-358 Kraków

Powiedz nam jak możemy Ci pomóc ?


Odpowiemy do 24h

Na adres email bądź telefon jaki podałeś w formularzu.

Skontaktujemy się z Tobą

Rozmowa pomaga w wyznaczeniu celów projektu. Nasi specjaliści doradzą i wysłuchają Twoich potrzeb. Skontaktujemy się z Tobą, aby omówić szczegóły projektu.

Doradzimy i wycenimy

Dbamy o jakość, skalowalność oraz zgodność z wzorcami inżynierii oprogramowania. Podejście biznesowe do projektu to nasza codzienność.